Mystery Guest B.V. ontwikkelt E-Learning modules voor de medewerkers van de afdeling Vastgoed en Facility binnen de TU Delft. Mystery Guest B.V. ontwikkelt een interactieve en attractieve ... lees verder >>
Datum: 02 februari 2011 Voor het tweede jaar op rij heeft IKEA de beste klantprestatie geleverd, zo blijkt uit onderzoek van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, ... lees verder >>
De afdeling housekeeping van het Palace Hotel Noordwijk heeft donderdag 13 januari de KeepingUp Award 2011 in ontvangst mogen nemen. Naast een jaar lang roem heeft het team een cheque ... lees verder >>
Om direct naar de film te gaan klik hier. Donderdag 13 januari 2011 zal voor de vierde keer Keeping Up plaatsvinden. Net als in de drie voorgaande jaren draait het evenement om ... lees verder >>
Adfiz Nieuwjaarscongres 13-01-2011 te AmsterdamParallelsessie Mysteryshopping: Inzicht in de werkelijke beleving bij uw klantenMysteryshoppingHet bieden van goede service is dé ... lees verder >>
Uitkomsten Mystery Guest onderzoekTijdens het Disney seminar in september 2009 heeft Fried van de Vorst van Mystery Guest alle aanwezige sportcentra een gratis bezoek van een mystery ... lees verder >>
‘s-Hertogenbosch, vrijdag 5 maart 2010 Positief resultaat voor Kubus Self-storage na concurrentieanalyse Na een concurrentieanalyse onder bedrijven die opslagruimte verhuren in ... lees verder >>
Het kwaliteitsniveau in de zorg is al geruime tijd een ‘hot topic' in Nederland. En hoewel Mystery Guest B.V. al diverse organisaties uit deze sector tot haar opdrachtgevers ... lees verder >>