Adfiz(1 januari 2011)

Adfiz Nieuwjaarscongres 13-01-2011 te Amsterdam
Parallelsessie Mysteryshopping: Inzicht in de werkelijke beleving bij uw klanten


Mysteryshopping
Het bieden van goede service is dé manier om u te onderscheiden van de concurrent. Een mystery guest zet de klantbeleving centraal en geeft aan waar uw service gericht verbeterd kan worden. Tijdens een korte praktische sessie krijgt u inzage in de mogelijkheden die mysteryshopping ú kan bieden.

Een essentieel inkijkje in hoe uw klant uw service beleeft
Samen met Mystery Guest, bureau voor mysteryshopping onderzoek, heeft Adfiz een onderzoek opgesteld dat helpt om zowel compliance als klantgerichtheid te optimaliseren. Daartoe is het reguliere ‘klantbelevingsonderzoek' uitgebreid met een ‘complianceonderzoek' en een kortingsarrangement overeengekomen (korting oplopend vanaf bijna 25%). Op deze wijze kan het inzetten van een mysteryshopper bijdragen aan zowel een grotere (ervaren) klantgerichtheid, als aan een betere compliance.


Spreker: Robert van der Vossen, Mystery Guest B.V.

Voor meer informatie over het Adfiz Nieuwjaarscongres ga naar www.adfiz.nl/congres en meld u aan.

index  |   << vorige 1  2  3  4  5  6  7  8  9  volgende >>