Advies en consultancy

Wanneer een organisatie wil veranderen of een verandering heeft ondergaan, brengt dit doorgaans vele aandachtspunten met zich mee. Het beïnvloedt de beleving van klanten en/of het imago van het bedrijf. Wanneer een bedrijf problemen heeft met (een onderdeel van) het klantenproces, kan dit grote gevolgen hebben voor de resultaten.

Mystery Guest B.V. heeft zich door jarenlange ervaring kunnen specialiseren op het gebied van klantprocessen. Naast de Mystery Shop onderzoeken biedt Mystery Guest B.V. haar expertise aan voor specifieke projecten. Een gedetailleerd onderzoek van de probleem- en/of doelstelling, met als resultaat een concreet en effectief adviesrapport, levert de opdrachtgever nieuwe inzichten en strategische informatie op. Inmiddels heeft Mystery Guest B.V. diverse opdrachtgevers zoals De Hypotheekadviseur, Adfiz, Jenbacher, Koninklijke Sphinx en Laco International naar tevredenheid kunnen ondersteunen door middel van een passend en praktisch advies.

Aangezien de probleem- en/of doelstellingen van een organisatie altijd uniek zijn voor de specifieke situatie waarin zij zich bevinden, vindt Mystery Guest B.V. maatwerk erg belangrijk bij deze onderzoekstrajecten.

Neem daarom voor meer informatie over de mogelijkheden, of voor een advies op maat, contact met ons op.